Riževa dieta – uravnotežena in uspešna

rieva_dieta-naslovna

Ste razmišljali s čim bi shujšali ne da bi pri tem telo trpelo pomanjkanje vitaminov mineralov…? In da poleg tega ne stradate?

Za vas smo našli primerno dieto na riževi osnovi, ki vam bo pomagala izgubiti nekaj kilogramov na prijazen način. Riž sestoji iz škroba, ki se spreminja v energijo, ki jo je dovolj za cel dan. Riž je velik vir energije (332 kalorij v 100 g) predvsem zaradi velike vsebnosti škroba. Ravno zato se ne sme pojesti več kot 150 g riža dnevno, kar predstavlja približno 500 kalorij. Riž je tudi zelo prebavljiva hrana, eno najlažje prebavljivih živil in vpija želodčno kislino. En krožnik riža ima 199 kalorij.

Ko izbirate riž, je najbolj izbrati na pol očiščen riž s kratkimi rahlo obarvanimi zrnci. Na pol očiščen (integralen, rjavkast) riž je bolj nasiten. Pri kuhanju uporabite dvakrat več vode, kot je teža riža, ki ga kuhate v vodi (120 g vode na 60 g riža). Riž bo vpil vso vodo. Če nimate veliko časa za pripravo riža, ga lahko skuhate prej in ga kasneje segrejete na pari, v pečici ali v mikrovalovki. Če želite večjo porcijo riža, ne dodajajte riža, ampak vodo. Če se bo riž kuhal kakšno minuto dlje, bodo zrnca postala večja, tako pa tudi vaš obrok. Če želite, da bo riž imel bolj bogat okus, mu med kuhanjem dodajte malo nemastne juhe, po kuhanju pa lahko riž dopolnite z malo kisle zelenjave.

rieva_dieta10-1

PREHRANA V LIHIH DNEVIH – fino sadje in na pari kuhana riba
Takoj po spancu: skodelica čaja brez sladkorja
Zajtrk: skleda riža v mleku (mlečni riž) s 30 g surovega riža
Kosilo: krožnik kuhanega riža (60 g surovega riža) na pari kuhana zelenjava s kapljico olja, sadje po izbiri (jabolko ali drugo)
Popoldanska malica: pomarančni sok in skodelica čaja brez sladkorja
Večerja: krožnik kuhanega riža ( 60 g surovega), na pari kuhana riba (postrv, brancin, orada ali kakšna druga), surova zelenjava začinjena z limono ali kisom ter sadje po izbiri (breskev ali drugo)

rieva_dietaa10

PREHRANA V SODIH DNEVIH – puranje prsi proti pomanjkanju železa
Takoj po spancu: skodelica čaja brez sladkorja
Zajtrk: skledica mlečnega riža (30 g surovega riža),
Kosilo: krožnik kuhanega riža (60 g surovega) , zelena solata s tuno (iz vode) in trdo kuhanim jajcem ter sadje po izbiri
Popoldanska malica: pomarančni sok in skodelica čaja brez sladkorja
Večerja: krožnik kuhanega riža (60 g surovega) i piščančje prsi (150 g) na žaru, začinjene z malo limone, surova zelenjava začinjena z limoninim ali kisom ter sadje po izbiri.

vir: http://lifestyle.enaa.com/

This entry was posted in Diete.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s