Pomladanska dieta

Sledeča dieta je namenjena vsem, ki želite pred pomladjo prečistiti svoje telo in jesti zdravo. Pa še izgubiti nekaj kilogramov, seveda.

Vendar se, preden greste na dieto, posvetujte s svojim zdravnikom. Na tej dieti ni priporočljivo vztrajati več kot en mesec. Med seboj lahko obroke tudi menjate, vendar ne izpustite nobenega in obroke ne ponavljajte saj so sestavljeni tako, da vsebujejo vse nujno potrebne vitamine in minerale, ki bodo ravno zadostili vaše dnevne potrebe. Prislite se še, da dnevno spijte najmanj 2 litra tekočine, ki naj ne bodo sokovi temveč čista voda ali grenki časji, saj boste s tem iz telesa izpirali vse odpadne snovi. Izogibajte se tudi alkoholu in kavi.

Zajtrk
Zjutraj najprej popijete sok ene limone v kozarcu tople vode. Napitek je najboljše piti brez dodatkov, potrudite se in spijte nesladkano, v nekaj dneh boste uživali v okusu.

dieta_spomladnaska_zajtrk
  • 2,5 dag koruznih kosmičev in 1,2 dl posnetega mleka, 1 majhna banana
  • 1 narezano jabolko, 1 žlica rozin in dve žlici jogurta, vse potrošeno z malo cimeta
  • 2,5 dag koruznih ali drugih kosmičev z 1,2 dl posnetega mleka, 1,2 dl nesladkanega soka iz pomaranče ali grenivke
  • 1 trdo kuhano jajce, rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira, 1 jogurt.
  • 1/2 grenivke, 1 jogurt, 1 rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega namaza
  • 2,5 dag nesladkanih kosmičev (muesli) z majhnim jabolkom in 1,2 dl posnetega mleka
  • 1,2 dl nesladkanega soka iz pomaranče ali grenivke, 1 polnozrnato pecivo z 2,5 dag nemastnega sira in enim na rezine narezanim paradižnikom

Kosilo

deita_spomladanskla_-_kosilo
  • 4 dag sira edamec narezanega na kockice, zmešanega z narezano svežo kumaro, radičem in zeleno, 7,5 dag hladnih testenin in 2 žlici jogurta
  • omleta iz dveh jajc in 2 žlici sladke koruze, velika mešana solata, 2 rezini polnozrnatega kruha
  • 15 dag krompirja kuhanega v lupini, polnjenega s 5 dag skute in potrošenega z 2,5 dag parmezana, velika mešana solata.
  • 1 polnozrnato pecivo, 7,5 dag tune iz vode začinjene z malo limoninega soka, 2 žlici nemastnega sira*
  • 2 rezini polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira, solata, 5 dag piščančjega mesa brez kože, 1 jogurt
  • 5 dag nemastnega mesa, 2 rezini polnozrnatega kruha, solata iz enega nastrganega korenčka in malo zelene (lahko stebelne), ter 1 žlica rozin
  • 1 olupljena in narezana hruška, nekaj listov zelene solate, 5 dag svežih šampinjonov narezanih na rezine, 1 žlica narezanih mandljev, 2 žlici jogurta, 1 strok česna, 1 rezina polnozrnatega kruha z malo nemastnega sira

Večerja

dieta-veerja
  • 1 mala postrv z žara začinjena z malo limoninega soka in 1 žličko narezanih mandljev, 10 dag mladega kuhanega krompirja, 10 dag kuhanega graha, 1 rezina polnozrnatega kruha
  • 10 dag testenin z omako iz 10 dag nemastnega stopljenega sira, 5 dag gob narezanih na rezine, dvema na debelo (ne na drobno) narezanima orehoma, zelena solata z rezinami pomaranče
  • 10 dag pečenega piščančjega mesa brez kože, 15 dag krompirja kuhanega v lupini, 10 dag kuhane špinače ali graha, 10 dag kuhanega korenčka, solata iz 10 dag svežega sadja z dvema žlicama jogurta.
  • 7,5 dag bele ribe, kuhane ali z žara, priloga: 10 dag kuhanega mladega krompirja, 10 dag kuhanega mladega korenčka in kot dodaten prigrizek še: 5 dag grozdja, 2 rezini ananasa z dvema žlicama jogurta
  • 7,5 dag piščančjih prsi brez kože pečenih v foliji, priloga: omaka iz 5 dag nemastnega sira z dvema drobno narezanima mladima čebulama in enim strokom česna, malo limoninega soka in sokom iz piščančjih prsi, ki se je nabral v foliji, 7,5 dag testenin, 10 dag kuhanega graha in kot dodaten prigrizek še: 10 dag sveže sadne solate
  • 7,5 dag jetrc z žara, priloga: 1 drobno narezana čebula, 5 dag gob narezanih na rezine, 4 olupljeni paradižniki iz konzerve (pelati) in 2 žlici sladke koruze (ko zavre dušite oziroma pražite 15 minut in na koncu dodajte 2,5 dag nemastnega sira), 7,5 dag kuhanega riža, 7,5 dag kuhanega brstičnega ohrovta, 2 rezini polnozrnatega kruha in kot dodaten prigrizek še: 5 dag grozdja
  • 10 dag nemastne svinjine pražene na pol žlice olja, kateri dodate 10 dag sveže narezane zelenjave in en strok česna in pražite dokler ne postane mehko, nato začinite z limoninim sokom, 7,5 dag testenin in kot dodaten prigrizek še: sadna solata iz 22,5 dag lubenice, 5 dag grozdja, 1 kivijem

vir: http://lifestyle.enaa.com/

This entry was posted in Diete.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Komentirate prijavljeni s svojim WordPress.com računom. Log Out / Spremeni )

Twitter picture

Komentirate prijavljeni s svojim Twitter računom. Log Out / Spremeni )

Facebook photo

Komentirate prijavljeni s svojim Facebook računom. Log Out / Spremeni )

Google+ photo

Komentirate prijavljeni s svojim Google+ računom. Log Out / Spremeni )

Connecting to %s